Donatie aanvragen

Je kunt een donatie aanvragen door het onderstaande formulier te downloaden.

Vul het aanvraagformulier in om jouw stichting of vereniging aan te melden voor een donatie van stichting ’t Joosthuis.

De donatie avond is vastgesteld op 20 april 2024.

Het aanvraagformulier kun je hieronder downloaden.

Lever jouw aanvraag in voor 3 maart 2024.

Bij insturen en ondertekenen van het aanvraagformulier, verklaar je tevens akkoord te gaan met de voorwaarden en de
privacyverklaring van de Stichting ’t Joosthuis.

Vul het aanvraagformulier in en stuur deze met bijlage(n) naar . Zie hiervoor ook het formulier.

Om in aanmerking te komen voor een donatie moet de aanvragende organisatie in ieder geval aan de volgende voorwaarden voldoen, zie hiervoor ook het aanvraagformulier.

• De organisatie heeft de rechtsvorm Stichting of Vereniging.
  • De organisatie is ingeschreven bij de Kamer van Koophandel in Nederland.
  • De organisatie kent een maatschappelijke doelstelling of de organisatie is een sportvereniging.
  • De organisatie bevindt zich Winterswijk en omgeving.
  • Het betreft een maatschappelijk verantwoorde investering.
  • De organisatie is transparant. Het is duidelijk te herleiden wat ze doen, wie ze zijn en waarvoor de donatie is.
  • Er wordt maximaal een pro-rato deel in de totale begroting/investering bijgedragen. Er wordt namelijk ook van de organisatie zelf een inspanning verwacht om de begroting dekkend te krijgen.
  • De gelden worden uitbetaald aan de stichting of vereniging op een Nederlandse bankrekening.
  • Bereidheid een presentatie te geven op de jaarlijkse ‘donatie-avond’ van Stichting ’t Joosthuis.

Wanneer je een donatie aanvraagt dien je deze te onderbouwen. Je dient jouw verzoek voor een bijdrage in een project of aanschaf van materiaal te motiveren, zie hiervoor het aanvraagformulier.